Időpontot kell foglalni a NAV ügyintézéshez a Kormányablakokban

A Kormányablakokban működő NAV-ablakokban mától, november 12-től a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalásra van szükség, ez a szabály Vácott is már életbe lépett. Ez összhangban van a Kormányablakok ügyfélfogadási rendjével, ami a Kormány által kihirdetett veszélyhelyzethez kapcsolódó kormányzati intézkedések betartását szolgálja.

A Kormányablakokban NAV ügyintézésekhez időpontot a https://www.nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa menüpont alatt foglalhat.

A veszélyhelyzet ideje alatt a gyors és rugalmas ügyintézéshez célszerű a NAV elektronikus szolgáltatásait használni. Az e-ügyintézésről a NAV honlapján a 32. számú, a telefonos ügyintézésről pedig a 33. számú információs füzetben olvasható további információ. ♦

Oszd meg, hogy mások is tudjanak róla!
feliratkozás
visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments