Vácon jelentették be a tejkampány indulását

Naszáj Tej - TejkampányA tejtermékek fogyasztására ösztönzött Fazekas Sándor hétfői váci sajtótájékoztatóján, a földművelésügyi miniszter azt mondta: kampányt indítanak, hogy több magyar tejterméket fogyasszanak a vásárlók. A tárcavezető kiemelte: 420 millió forintos kerettel indítanak marketingkampányt, amelynek révén a kormány segítséget kíván nyújtani a hazai tejtermelőknek és -feldolgozóknak – írja az MTI.

Erre azért is szükség van, mert az uniós tejpiacon komoly problémák alakultak ki, túlkínálat, túltermelés van, ami a gazdák megélhetését is veszélyezteti – magyarázta Fazekas Sándor.

Központi Gyógyszertár Vác

Mint mondta, a kampány azt a célt is szolgálja, hogy a jó minőségű, kiváló magyar termékek ott legyenek a belföldi és a külföldi piacon. Remélhetőleg ez a kampány a korábbiakhoz hasonlóan sikeres lesz, és túl tudnak lépni a tejágazat jelenlegi nehéz helyzetén – közölte.

OLVASÁSRA AJÁNLJUK
A váci Juhász iskola új vezetője támogatja a kreatív gondolkodást és az újszerű ötleteket

Lipcsey György, a Magyar Turizmus Zrt agrármarketingért felelős vezérigazgató-helyettese arról beszélt, hogy július 23. és augusztus 13. között intenzív kampánnyal indítják a tejmarketing programot. Ennek az indító kampánynak a feladata, hogy egészséges táplálkozásra, tudatos vásárlásra ösztönözze a magyarokat, és arra, hogy keressék a termékeken azokat a jeleket, amelyek egyértelműen mutatják, hogy egészséges, minőségi, hazai termelőtől származó termékekről van szó, amelyeket nyugodt szívvel vásárolhatnak – magyarázta. Hozzátette: ennek révén a vásárlók a munkahelyek teremtéséhez, Magyarország sikeréhez járulhatnak hozzá.

Kifejtette: az úgynevezett tej-szív logó évek óta megtalálható a minőségi, hazai termelésű termékeken, az ovális alakban található országjelző kód pedig azt garantálja, hogy hazai termékről van szó.

OLVASÁSRA AJÁNLJUK
Megtudtuk, mi a deákváriak öt kedvenc fagyija, nincs benne semmi meglepő

Lipcsey György közölte: a kampányban egyebek mellett óriásplakátok, online és nyomtatásban megjelenő hirdetések, reklámspotok által ösztönzik a fogyasztókat a magyar tejtermékek vásárlására, továbbá kiskereskedelmi áruházláncok összesen 36 üzletében kóstoltatásokat és termékbemutatókat szerveznek.

Mélykuti Tibor, a Tej Terméktanács elnöke elmondta: a tejkvóta-szabályozás az EU-ban áprilisban megszűnt, ami komoly kihívást jelent a hazai tejágazatnak, hiszen az ország uniós csatlakozását követő években a magyar tejtermelők a különlegesen jó minőségű tejet kivitték külföldi feldolgozásra, így a hazai ipar a technológiákat tekintve nem fejlődött, nem tudtak beruházásokat végrehajtani. Most az a cél, hogy itthon maradjon a tej, a hazai ipart fejlesszék és a magyar fogyasztókat megbízható minőségű termékekkel lássák el – magyarázta. Hozzáfűzte: Magyarországon szigorúan ellenőrzik a termelőket és a feldolgozókat, ami biztonságos fogyasztást garantál a vásárlóknak. ♦

14 napos próbaolvasás!
Oszd meg, hogy mások is tudjanak róla!
feliratkozás
visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments