Tízezer forintra büntették a váci Dunakanyar Rádiót

Fontos döntéseket hozott legutóbbi, csütörtöki ülésén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság. A médiatanács egyebek között tízezer forintos bírságot szabott ki a váci Dunakanyar Rádió szolgáltatójára, mert egy vizsgált szeptemberi adáshéten eltért a saját megnevezésétől, kevesebb szöveget, helyi közélettel foglalkozó, a helyi mindennapi életet segítő és közszolgálati műsort, valamint több zenét és ismétlést tett közzé az általa vállaltaknál.

Eljárást indítottak a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. ellen is, mert állampolgári bejelentések szerint a hírolvasó kommentálta, véleményezte azt az esetet, amikor az egyik ellenzéki képviselő a miniszterelnök parlamenti beszédét táblák felmutatásával megzavarta – tudatták.

OLVASÁSRA AJÁNLJUK
Olimpiai bajnok tartott vívásoktatást a Váci Piárban testnevelés óra keretében

A médiatanács a bírságok kiszabásakor minden esetben a fokozatosság és az arányosság elve alapján, az ügyek összes körülményét figyelembe véve állapítja meg a jogkövetkezmények adott formáját, mértékét – olvasható a közleményben. ♦

NAPLÓ+ előfizetés!
Oszd meg, hogy mások is tudjanak róla!