Helyreigazítás sorozat: most a hirtv.hu cáfolja majd valótlan állítását

Sorozatosan kénytelenek a kormányközeli sajtótermékek bíróság általi ítélet miatt helyreigazítani a városunkat támadó hazug állításukat. Most a hírtv.hu-nak kell nyitóoldalán cáfolni egy álhírt – írja a vac.hu.

A Fővárosi Törvényszék szerdai ítéletében kimondta: a jogerőre emelkedést követő 15 napon belül a következőt kell a www.hirtv.hu portál első oldalán megjelentetni:

„Helyreigazítás a váci polgármesterrel kapcsolatos valótlan tényállítások miatt”

„A hirtv.hu »Felmondtak a színészek a polgármester zsarolása miatt« című, 2020. március 5-én megjelent cikkünkben valótlanul állítottuk, hogy a Váci Dunakanyar Színház színészei felmondtak a polgármester zsarolása miatt. A valóság az, hogy az új ügyvezető munkába állása óta egyetlen munkaviszonyban álló színművész sem mondott fel, egyetlen színész sem kérte esetleges megbízási szerződése felbontását és egyetlen színész sem tett bármilyen együttműködést megszakítani kívánó nyilatkozatot sem.”

Ebben a perben is kimondta a bíróság, hogy a valóságtól eltérő tartalommal közöltek írást a váci színházban lezajlott eseményről. Emlékezetes, hogy korábban – cikkében a Vác Online-ra hivatkozva – a gondola.hu állított valótlant, majd, a pert megelőzendő, közölt helyreigazítást. Miszerint „A valóság az, hogy az új ügyvezető munkába állása óta egyetlen munkaviszonyban álló színművész sem mondott fel, egyetlen színész sem kérte esetleges megbízási szerződése felmondását és egyetlen színész sem tett bármilyen együttműködést megszakítani kívánó nyilatkozatot sem.”

Múlt héten pedig a Magyar Nemzet néven megjelenő napilap online változatát kötelezte a törvényszék, hogy 30 napon keresztül jelentesse meg a Vác Online beszámolója alapján megírt hírének cáfolatát – írják. ♦

NAPLÓ+ előfizetés!
Oszd meg, hogy mások is tudjanak róla!
feliratkozás
visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments