Óriási változáson ment át a kozmetikaipar az elmúlt évtizedekben
„Korábban szájhagyomány útján terjedt az, hogy valaki jó kozmetikus, és ennek alapján választottak szakembert a vendégek. Ez a mai világban már teljesen máshogy van, a vendégek különböző közösségi média felületeken nézik elsősorban a képeket, ezek közül is leginkább az Instragramon. Tehát ezeken a felületeken nemcsak jelen, hanem jól kell jelen lenni. Ez újabb feladat egy kozmetikusnak, hogy ott is toppon legyen. Azt is meg kell tanulni, hogyan reklámozza magát” – kezdte beszámolóját Gajdár Mónika, a váci Jessica Szalon tulajdonosa és a Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Váci Klubjának elnöke.
Szeretné elolvasni cikkünket? Jelentkezzen be! Vagy csatlakozzon hozzánk! Indítsa el a 14 napos ingyenes próbaolvasási időszakot!
Kérjük, támogassa a független váci újságírást azzal, hogy cikkeinket olvassa és előfizet lapunkra!