Visszatér a Bambi négy új ízben, de nem az eredeti csomagolásban

A narancsízű Bambi üdítőitalt 1947-ben vezették be a hazai piacra és a termék hosszú évekig töltötte be a magyar, szénsavas üdítőital kizárólagos szerepkörét, egészen a nemzetközi riválisok megjelenéséig. A brand négyéves kutatás-fejlesztés és márkaépítés után megújult formában ismét elérhető a hazai piacon. Az üdítőital 100 százalékban természetes alapanyagokból, a fermentált eljárással és a négy különböző ízvilággal (gyömbér-boróka, rebarbara, citrusos citrom, narancs sevillai narancsvirággal) lép be a magyar üdítőpiacra.

A gyártó tájékoztatása szerint a Bambi receptúráját és a gyártási technológiát is újratervezte az Art Water Kft., amely portfóliójában a Bambi mellett a Fizz Water ízvizek és a Chernel ásványvizek is megtalálhatóak.

„Több éves piackutatás után realizáltuk, hogy a nemzetközi üdítőital spektrumhoz képest a hazai termékek közül hiányzik a prémium craft üdítőital kategória. Ekkor határoztuk el, hogy egy olyan retró márkához visszanyúlva pótoljuk ezt az űrt, amelyben a mai napig ott van a cool faktor. Ez pedig nem lehetett más, mint a Bambi” – mondta el Dorogi Éva, az Art Water ügyvezetője.

OLVASÁSRA AJÁNLJUK  Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz

A márka vizuális újratervezéséért az Unger and Partners felelt, amely két év leforgása alatt végezte el a munkát. „A termékfejlesztés során fontos szempont volt, hogy a Bambi örökségből a legértékesebb részeket: a nevet és a hozzá kapcsolódó érzeteket megtartsuk. A csomagolást, a vizuális elemeket, valamint a belső összetevőit pedig a legfrissebb trendekhez igazítsuk, hogy megszülethessen Magyarország első nemzetközi szinten elismert prémium frissítője” – magyarázta Unger Zsolt, az Unger and Partners alapítója. ♦

Oszd meg, hogy mások is tudjanak róla!
feliratkozás
visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments