Szünetelteti a személyes ügyintézést ügyfélszolgálati irodáiban a TIGÁZ
Ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében valamennyi ügyfélszolgálati irodájában 2021. március 8. napjától a jogszabályi rendelkezésekben foglalt időtartamra felfüggeszti a személyes ügyintézést a TIGÁZ Zrt. Az ügyfelek a társaság digitális platformjain, azaz online, telefonon vagy e-mailben, valamint postai úton intézhetik ügyeiket.
A 104/2021. (III.5.) Kormányrendelet alapján munkatársaik és ügyfeleik biztonsága érdekében a TIGÁZ Zrt. ügyfélszolgálati irodái 2021. március 08-tól zárva tartanak. Az ügyfeleknek továbbra is rendelkezésére állnak a társaság digitális platformjai – telefon, email, online ügyfélszolgálat – ahol lehetőség van ügyintézésre, emellett postai úton is fordulhatnak a társasághoz.
Elérhetőségek:
Levelezési cím: TIGÁZ Zrt. 4201 Hajdúszoboszló, Pf. 291.
E-mail: ugyfelszolgalat.tigazdso@tigaz.hu
Online: www.tigaz.hu
Telefonos ügyfélszolgálat (munkanapokon): +36 (80) 180-380
Gázszivárgás és üzemzavar bejelentése: +36 (80) 300-300
Annak érdekében, hogy a társaság továbbra is biztosítani tudja a folyamatos és biztonságos földgázellátást, a TIGÁZ szakemberei – a megfelelő biztonsági intézkedések alkalmazása mellett – továbbra is elvégzik a gázhálózatot érintő munkákat, így az üzemzavar elhárítási és a tervezett fejlesztési -és karbantartási munkákat, valamint egyes mérőhelyi munkákat is az előzetes ütemterv szerint. Ugyanakkor lakóingatlanban a lakóingatlan használójával egyeztetve, védőfelszerelésben végeznek csak munkát a szakemberek. Amennyiben halasztható a munkavégzés és a halasztást az ingatlan használója kezdeményezi, úgy a munkavégzést átütemezi a TIGÁZ. ♦