Ítélet: ismét valótlanságot állított a kormánypárti média

Újabb pert vesztett el a kormányoldalhoz kapcsolódó propagandaoldal, amelynek Vácot lejárató írása miatt korábban több országos médium is kénytelen volt helyreigazítást közölni. A Nagymarosról szerkesztett, de városunk nevét viselő portált korábban már elmarasztalta a bíróság azért, mert valótlanságot állított – írja a vac.hu.

A Budapest Környéki Törvényszék most azért marasztalta el a portált, mert a Váci Dunakanyar Színház művészeti vezetőjéről nem írtak igazat. Az oldal január végén egy, a színházzal foglalkozó írásában állította azt valótlanul, hogy a művészeti vezető váci megbízatása előtt egy kereskedelmi áruházláncnál dolgozott.

A művészeti vezető kérelmének a Törvényszék elsőfokon helyt adott, így az ítélet jogerőre emelkedésétől számított 5 napon belül a Vác Online nevű weboldalnak helyreigazítási közleményt kell megjelentetnie a kezdőoldal legelején, hozzáfűzött kommentár nélkül. Emellett a perköltséget is kötelesek megtéríteni.

OLVASÁSRA AJÁNLJUK  Összefoglaló a bizottságok munkájáról

A legfrissebb elmarasztaló ítélettel újabb dokumentum bizonyítja a Vác Online tájékoztatási színvonalát. A valótlanságot tartalmazó cikket a weboldal főszerkesztője, az egyébként nagymarosi Hujbert István írta.

Az oldal a vesztett pereknél gyakrabban közöl valótlanságokat, félinformációkon alapuló tévedéseket. A város vezetésének ennek ellenére az az álláspontja, hogy propagandakiadványok helyett Vác ügyeivel kell foglalkozni. Eljárásokat épp ezért szinte kizárólag csak abban az esetben kezdeményeznek, ha súlyos valótlanságokat közölnek – írják. ♦

Oszd meg, hogy mások is tudjanak róla!
feliratkozás
visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments