Tájékoztatás az igazgatási szünetről

Vác város polgármestere a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatályba lépéséról szóló 27/2021.(I.29.) Korm.rend. 1. §-ban kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, Vác Város Önkormányzat Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében eljárva a 76/2021.(II.18.) sz. határozattal úgy döntött, hogy a Váci Polgármesteri Hivatalban 2021. augusztus 2. napjától 2021. augusztus 13. napjáig igazgatási szünet elrendelésére kerül sor – írja a vac.hu.

Az igazgatási szünet ideje alatt a Váci Polgármesteri Hivatal ZÁRVA tart. Ezen időszak alatt a kérelmeket elektronikus úton fogadják, illetve a Hivatal portaszolgálatán kihelyezett gyűjtődobozokba lehet elhelyezni.

A születések, valamint a halálesetek anyakönyvezése az igazgatási szünet ideje alatt, a 27/513-450 vagy a 27/513-446 telefonszámon történő egyeztetés alapján történik.
Közterületen észlelt rendellenességek esetén hívható ügyeleti telefonszám: 06-30-729-2154
H-Cs: 8-20-ig
P-V: 0-24-ig
Halaszthatatlan ügyekben telefonos ügyeletet tart 2021. augusztus 02-06. között dr. Grmela Judit aljegyző (27/513-410), 2021. augusztus 09-13. között dr. Zsidel Szilvia jegyző (27/513-472).

OLVASÁSRA AJÁNLJUK  10 napirendet tárgyalnak az új önkormányzat alakuló ülésén

A hivatali ügyintézés 2021. augusztus 16-tól (hétfő) a megszokott rendben folytatódik. ♦

 

Oszd meg, hogy mások is tudjanak róla!
feliratkozás
visszajelzés
guest

0 hozzászólás
legújabb
legrégebbi legnépszerűbb
Inline Feedbacks
View all comments