A Magyar Termék Nonprofit Kft elismerésében részesült a DDC

A Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) évek óta elkötelezett híve annak, hogy amikor csak lehetséges, a hazai termékek vásárlását részesítsük előnyben. Éppen ezért csatlakozott a #veddahazait kampányhoz is – írja a DDC a sajtóközleményében.

A 2021-es Agóra konferencia keretében osztották ki a Magyar Termék Nonprofit Kft. elismeréseit azon védjegyhasználók számára, akik az elmúlt 15 évben a legtöbbet tették a védjegy és a hazai áruk népszerűsítésért.

Az építőanyag-ipari vállalat elkötelezettségét 2021-ben újabb elismeréssel jutalmazta a Magyar Termék Nonprofit Kft. A DDC a védjegyek kiemelkedő belső kommunikációjáért járó díjat vehette át.

A DDC mellett olyan neves vállalatok részesültek díjazásban, mint az Alföldi Tej Kft, a Detki Keksz Kft és a Magyar Piszke Papír Kft, valamint sokan mások.

2015-óta védjegyhasználó a DDC

OLVASÁSRA AJÁNLJUK  Bemutatták a Váci Ősz programkínálatát

A DDC 2015-ben nyerte el a rangos Magyar és Hazai Termék védjegyhasználati jogát, amelyet még abban az évben a zsákos cementtermékek csomagolásán is feltűntetett.

A védjegylicenc célja, hogy igazolja a termékek megbízhatóságát, jogszabályi megfelelőségét és tanúsított hazai eredetét. Minden megvásárolt Magyar Termék – legyen az élelmiszer, tisztítószer, vagy építőanyag – hazai munkahelyet teremt, támogatja a nemzetgazdaság fejlődését, valamint garancia arra, hogy ellenőrzött, minőségi termékről van szó.

A Magyar Termék védjeggyel ellátott termékek igazoltan a legjobb minőségű, kizárólag magyar alapanyagokból, magyar munkaerő segítségével, hazai gyárakban készülnek, míg a Hazai Termék minősítésű cementtermékeket 96,8 százalékban magyar alapanyagokból, magyar szakemberek munkája által gyártja a vállalat. ♦

NAPLÓ+ előfizetés!
Oszd meg, hogy mások is tudjanak róla!
feliratkozás
visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments