Igazgatási szünetet rendeltek el a polgármesteri hivatalban

Közleményben tudatta a városháza a lakossággal, hogy a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, Vác Város Önkormányzat Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében eljárva a 76/2021.(II.18.) sz. határozattal úgy döntött, hogy a Váci Polgármesteri Hivatalban december 27-tól 2021. december 31. napjáig igazgatási szünet elrendelésére kerül sor – írja a vac.hu.

Az igazgatási szünet ideje alatt a Váci Polgármesteri Hivatal ZÁRVA tart. Ezen időszak alatt a lakosság a kérelmeit elektronikus úton juttathatja el az illetékesekhez, illetve a Hivatal portaszolgálatán kihelyezett gyűjtődobozokba helyezheti el. A születések, valamint a halálesetek anyakönyvezése az igazgatási szünet ideje alatt, az alábbi beosztás szerint, előzetes egyeztetés alapján történik 8 és 12 óra között:

  • 2021. december 28. Vörösné Berta Tünde (27/513-446)
  • 2021. december 29. Lukács Lívia (27/513-466)
  • 2021. december 30. Veres Anita (27/513-450)

Közterületen észlelt rendellenességek esetén hívható ügyeleti telefonszám: 06-30-729-2154. Halaszthatatlan ügyekben telefonos ügyeletet tart dr. Zsidel Szilvia jegyző (27/513-472).

A hivatali ügyintézés 2022. január 3-tól (hétfő) a megszokott rendben folytatódik. ♦

Oszd meg, hogy mások is tudjanak róla!
feliratkozás
visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments