Az elektronikus ügyrendezés előnyben részesítésére kér a polgármesteri hivatal

A pandémia ismételt súlyosbodására tekintettel – az ügyfelek és a munkatársak egészségének védelme érdekében – Vác Város Önkormányzata közleményben hívja fel ismételten a lakosság figyelmét a polgármesteri hivatalban érvényes vírusvédelmi előírásokra.

„Hangsúlyozottan kérünk mindenkit, ha lehetősége van rá, ügyeit, kérelmeit elsősorban elektronikus úton intézze. Az ehhez szükséges ismertető megtalálható honlapunkon. Szintén elérhetőek a vac.hu weboldalon a „Dokumentumok” rovatban a „Nyomtatványok” címszó alatt a legfontosabb űrlapok, kérelmi nyomtatványok az adott ügyintéző osztály szerinti lebontásban. Kérjük, amennyiben mód van rá, ezeket használják az ügyintézésekhez” – olvasható a város hivatalos weboldalán megjelent felhívásban.

Mindemellett külön kérnek mindenkit, hogyha egy adott ügy elintézése mindenképpen személyes kapcsolatot igényel, hivatali munkaidőben előzetesen egyeztessenek telefonon időpontot az ügyintézőkkel. Mind az elektronikus levélcím, mind a postai levelezési cím, mind a telefonszám megtalálható az említett hivatalos honlap „Hivatal” rovatában.

Városunk polgármesteri hivatalában egyelőre nem változik az ügyfélfogadási rend. Az épület teljes területén kötelező a maszkviselés az ügyfelek és a munkatársak számára egyaránt. Amennyiben valaki ezt az előírást nem tartja be, ügyét nem tudják elintézni és távozásra szólítják fel. ♦

Oszd meg, hogy mások is tudjanak róla!
feliratkozás
visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments