Igazgatási szünet a NAV-nál Pest megyében
Az igazgatási szünetben, azaz 2022. december 22. és 2023. január 6. között a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának budapesti központi ügyfélszolgálata (1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.), az alábbi időpontokban fogadja az ügyfeleket:
2022. december 22. csütörtök | 8:30-16:00 |
2022. december 23. péntek | ZÁRVA |
2022. december 27. kedd | 8:30-16:00 |
2022. december 28. szerda | 8:30-16:00 |
2022. december 29. csütörtök | 8:30-16:00 |
2022. december 30. péntek | ZÁRVA |
2023. január 2. hétfő | 8:30-16:00 |
2023. január 3. kedd | 8:30-16:00 |
2023. január 4. szerda | 8:30-16:00 |
2023. január 5. csütörtök | 8:30-16:00 |
2023. január 6. péntek | ZÁRVA |
A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatai 2022. december 22. és 2023. január 6. között zárva lesznek. Ügyintézés ez idő alatt is kezdeményezhető elektronikus úton a NAV-nál.
Aki teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat! A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a szokásos nyitvatartási időben hívható. ♦