Ismét lehet jegyet vásárolni a MÁV applikáción és az Elvirán
Átmenetileg a MÁV applikáción és az Elvirán nem lehet vonatjegyet vásárolni, mert a SimplePay fizetési szolgáltatás nem elérhető – közölte csütörtökön a MÁVIMFORM a honlapján.
Azóta elhárult az akadály, a MÁVIMFORM Facebook oldalán megjelent friss hír szerint a SimplePay online fizetési szolgáltatás ismét elérhető. A külső fél a hibát elhárította. A MÁV App-on és az Elvirán ismét zavartalanul lehet jegyet vásárolni.
„A fizetési rendszer lassulásakor előfordulhat, hogy a szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg jegyét el tudjuk önhöz juttatni. Utazás csak érvényes jegy birtokában lehetséges, ezért kérjük, utazás előtt ellenőrizze az új Elvirában vagy a MÁV applikációban, hogy jegyét megkapta-e. Ha nem regisztrált felhasználóként vásárolt, kérjük, utazás előtt ellenőrizze bejövő leveleit és a Levélszemét mappát is.
Ha a fizetési folyamat félbeszakad, és nem kapott jegyet, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük, jelezze az informacio@mav-start.hu címen. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük, adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált vagy amit vendégvásárlóként értesítési címnek megadott; a sikertelen vásárlás időpontja, illetve, ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.
A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat@simple.hu, Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611” – írják. ♦