A NAV decemberi ügyfélfogadási rendje Pest vármegyében

A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatóságának kirendeltségei NAV-ablakaiban az ügyfélfogadás december 27. és 29. között szünetel. Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, ha teheti, válassza az  elektronikus  vagy telefonos megoldásokat!

Az adózók személyes ügyintézését az említett időszakban az igazgatóság központi ügyfélszolgálata 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15., valamint a fővárosban az Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatóság ügyfélszolgálata (Budapest XIII. ker., Dózsa György út 128-132.) biztosítja az alábbi nyitvatartással:

december 27. 8:30 – 12:30 óráig

december 28. 8:30 – 12:30 óráig

december 29. ZÁRVA

A hónap többi napján a megszokott nyitvatartással érhetők el az ügyfélszolgálatok.

A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a fenti nyitvatartási időben hívható. (Forrás: Nemzeti Adó- és Vámhivatal  Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatóság sajtóközleménye)

Oszd meg, hogy mások is tudjanak róla!
feliratkozás
visszajelzés
guest

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments