Elégedettségi felmérés a vízközmű-szolgáltatásról
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) a vízközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény 5. § (2) bekezdésben foglalt felhatalmazása alapján államigazgatási határozatban (FEF Határozat) írta elő a felhasználói elégedettség kétévente, független közvélemény-kutató szervezet által végzett felmérését.
Tájékoztatjuk önöket, hogy a 2024. évi felmérés elvégzésére DMRV Zrt. a M.Á.S.T. Piac- és Közvéleménykutató Társaságot bízta meg. Ennek keretében a M.Á.S.T. Kft. 2024. szeptember 1-től 2024. október 31-ig lakossági kérdőíves megkérdezéseket végez az önök településén. A szakképzett kérdezőbiztosok megbízólevéllel és igazolvánnyal, a hatályos adatvédelmi szabályok betartásával – a DMRV Zrt.-től kapott címlista alapján – végzik munkájukat. Az adatfelvételekre a válaszadásra felkért személyek otthonában kerül sor – írják.
A kutatással kapcsolatos további kérdéseik esetén áll az önök rendelkezésére
M.Á.S.T. Kft. – Kapcsolattartó: dr. Ács Ferenc ügyvezető – Tel: +36 30 9608-507 – Email: mast@mast.hu
DMRV Zrt. – Kapcsolattartó: Szandai Norbert ügyfélkapcsolati csoportvezető – Tel: +36 20 6659-016 – Email: szandain@dmrvzrt.hu (Vác Város Önkormányzata) ♦