Igazgatási szünet a városházán az ünnepek alatt
Dr. Zsidel Szilvia jegyző tájékoztatja a lakosságot, hogy Vác Város Önkormányzat Képviselő-testülete a 24/2024. (I. 31.) számú határozattal úgy döntött, hogy a Váci Polgármesteri Hivatalban 2024. december 23. napjától 2025. január 3. napjáig igazgatási szünet elrendelésére kerül sor.
Az igazgatási szünet ideje alatt a Váci Polgármesteri Hivatal zárva tart. Ezen időszak alatt a kérelmeket elektronikus úton fogadják.
A születések, valamint a halálesetek anyakönyvezése az igazgatási szünet ideje alatt, az alábbi beosztás szerint, előzetes egyeztetés alapján történik 8 és 12 óra között:
December 30., 31. – Kolozsi-Tóth Barbara (27/513-450)
Január 2. – Valentinyiné Mikus Katalin (27/513-446)
Január 3. – Lukács Lívia (27/513-466)
A közterületen észlelt rendellenességek esetén hívható ügyeleti telefonszám naponta 8-20 óra között: 06-30-729-2154
A hivatali ügyintézés 2025. január 6-tól a megszokott rendben folytatódik. (Vác Város Önkormányzata) ♦