Most még tesztelik, de áprilistól elérhető a MÁV+ applikáció

A vártnál is nagyobb érdeklődésnek köszönhetően a tesztelői helyek két óra alatt elfogytak, köszönjük a jelentkezéseket! Dolgozunk rajta, hogy minél hamarabb és minél többek számára elérhetővé váljon az új MÁV+ applikáció, hogy még könnyebbé tegyük az utazástervezést, a jegyvásárlást és hozzájáruljunk az utazási élmény javításához – olvashatjuk a MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatósága közleményében.

A 10 vállalás egyike az új, korszerű MÁV-csoport applikáció. A nagyközönség számára áprilistól elérhető a MÁV+ névre keresztelt alkalmazás.

Az új alkalmazás az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást, a tesztelés során és az áprilisi – immár nagyközönségi – premiert követően először a leggyakrabban igénybe vett funkciókat kínálja a felhasználóknak, igaz, a korábbinál egyszerűbben, gyorsabban és korszerűbb felhasználói környezetben. A teljes funkcionalitás eléréséig a régi MÁV mobilalkalmazás is elérhető marad.

Korszerű felhasználói felülettel indul útjára az új mobilalkalmazás, amelyet a weboldalas értékesítési felületen (jegy.mav.hu), továbbá a régi mobilalkalmazáshoz igényelt jelenlegi felhasználónévvel és jelszóval is lehet használni, így például a jegy.mav.hu oldalon megvásárolt díjtermékek az új MÁV+ appban is bemutathatók, de hamarosan gyors és kényelmes Facebook-, Apple-, illetve Google-fiókos bejelentkezésre is lehetősége lesz a felhasználóknak.

Többek között gyors, közvetlen vármegye- és országbérlet, illetve Magyarország24 és Vármegye24 napijegyvásárlással és bérletbemutatással indul a MÁV+. Egyszerűbb a helyjegyvásárlási folyamat is, mint a jelenlegiben, és nem kell bérletigazolványt sem használni, beállítani.

Az útvonaltervezéseket összevonják, azaz már nemcsak busszal, vagy csak vonattal tervezhetik meg az utasok az eljutásukat, hanem ezek kombinációjával is.

A fizetési lehetőségeket a legtöbbek által használt digitális tárcákkal bővítik: a SimplePay-en keresztül a qvik, ApplePay és GooglePay fizetési módokat is elérhetővé teszik.

A MÁV+ applikációt hétről-hétre és hónapról-hónapra újabb funkciókkal bővítik a következő egy évben.

Nyárig még érkeznek például a klímás járatokkal való útvonaltervezést segítő funkciók, továbbá a 10 vállalás egyik legfontosabbja, a késésbiztosítás. Ennek kapcsán a visszatérítés leggyorsabb és legkényelmesebb módja az új mobilalkalmazás lesz; már csak ezért is megéri majd használni a MÁV+ appot, de kárpótlás természetesen mindenkinek jár, aki 20 percnél nagyobb késést szenvedett el valamelyik járaton, függetlenül attól, hogy online, pénztárban vagy automatában vette a jegyét. ♦