Sikítsd a saját neved! – üzeni a vibrátor hirdetése

A kanadai The Garden reklámügynökség munkája az az óriásplakát, amely Toronto egyik legforgalmasabb kereszteződésében tűnt fel három hete, és egy szexuális segédeszközöket gyártó cég Womanizer nevű termékét népszerűsíti. A tagline is magáért beszél: Sikítsd a saját neved!

A WOW Tech Group marketingvezetője, Stephanie Keating szerint a szexszel bármit el lehet adni, kivéve ha a nők élvezetéről van szó. Ez a szerinte íratlan reklámos szabály akadályozza meg, hogy a szexuális segédeszközök reklámjai megjelenhessenek.

Ezeket a reklámokat a hatóságok, médiumtípustól függetlenül, sokszor elutasítják, ami Keating szerint kettős mérce, hiszen a férfiakat célzó hirdetések mindennaposak (bár nem vagyunk képben az amerikai piacon jelenlévő, a férfiak szexuális kielégülését szolgáló termékek hirdetési statisztikáiban, de ez az állítás azért innen messziről nézve meglehetős túlzásnak tűnik) – írja a cikket szemléző Kreatív Online. ♦